terima kaseh aies !

pagi tadi , aku bangon macam biase nk saho .
tiap kali aku saho , aku makan laok ikan tongkol yang ade kat bazar uhh . tau kan .
lepas uhh ,aku teros laa bukak intenet (intenet bole bukak ke) ,
seda tk seda rupenye , lagi seminggu nk puase , then , R A Y A !!!
HAHA , hari ny last sekola . mesti laa kene pegi . mau jumpe a-e capital laa !
gatai betol aku ny kan . huhu .die kan dh kate die anggap aku sebagai TEMAN TAPI MESRA kan .
cakap ; naja ! be yourself ! jangan mengharap !
oke oke , kite kembali ke tempat asal . jaoh melayang laa !

semalam , asyiqah kasi folio sivik . mulemule aku tengok ,macam tk pecaye kodd .

folio yang aku dapat !

sebenanye , aku bukan nye nak tunjok ape , cume satu je , jap ek .


first time doh aku dapat 19/20

act , aku nk tunjok kan markah ni je , HAHA . aku bukan nk poyo yaah , cume excited sangat .
 first dapat uhh memang tk caye . tapi lepas aku tengok banyak kali , memang kenyataan .
jadi , aku nk beterima kaseh laa kat abang aku bab dh tolong buat ann muke depan folio .
kene laa jujo . HAHA .


folio aku je cikgu buad cam ny kodd

aku paling suke gamba ny ! khas khas ! HAHA .
 jadi aku dh buad keputusan untuk simpan folio ny sebagai kenangan laa . HAHA .
 pape pon terima kaseh laa kat cikgu lily , abang aies nan kawankawan bab tolong aku siap ann folio ny ;))