terima kaseh, terima kaseh.

hello, hello. hai, hai.
suda lame laa xmemblogging. buzy. ehe.
haish, xlame lagi dh merdeka! yaah2. suda mau habes exam laa.
oke2, back to the topic.
disini, saya ingin membuat pengumuman.
dengan ini, saya ingin mengucapkan berbillionbillion terima kaseh kepada
kawankawan saya iaitu
-aunt fitry
-che' yam
-meera
-aina
-ziyra
kerana telah bersusasusa payapaya nk buad partyparty untuk saya.
sekian terima kaseh.
aha. yaah2. sajesaje mau buat pengumuman.
tapi. serious kate, memang best. xdela sampai maen baling2 tepong.
oke2, tgk2 laa yaah gamba yang akan di upload.


che' yam beli variety bucket. ehe.


first time pegang cmera dslr, ehe. tanks ziyra<33

baru seda aku paling pendek. xmatang!

aina suapkan kek, sukasuki<33


si dia merupakan orang terakhir makan. gadis melayu<33

dapat hadia dari kawankawan. sukasuki<33
  
besame che' yam, senyum laa sikit sayang oit.

oke2. time to finish it. si dia suda mula membebel dan texting.
selamat malam:))