selamat tinggal :'(

hello my kawan :D
sambil denga lagu sugar love cookies , kite berblogging ! hhaha
hari nihh memang aku mengaku hari yang MEMBOSANKAN !
sambelsambel bukak blog orang , teringin pulak nak post satu citehh .
macam yang korang tau , cuti sekola dah lame mulakan .
jadi , aku ambek keputusan nak simpan semua baju sekola .
simpan bukan buang . sila besarkan mata anda pada ayat itu . hhaha
banyak kodd kenangan yang ade kat baju , kaen , tudong sekola tuhh .
dia kongsi suka , duka , gembira , sedih , geram , benci , pahit , manis ,
segala lahh dengan aku .
jadi , selamat tinggal baju :')
jumpa tahon depan , oke !

baju , kaen , tudong , memang banyak kenangan . lagilagi dengan ehsan


ambek keputusan nak letak harta karon tuhh kat almari baju !

okey , berhenti tengok gamba tuh . hhaha .
hari nihh , dia spm ! wow ! kawan kita in trouble lahh !
xtau macam mane nak tolong dia .
cuma , permintaan dia , supaya aku doakan dia berjaya , dapat jawab soklan .
okeoke , dengan baek hati nya , lepas solat , aku doakan tok dia <--- menipu !
ish , betol lahh , xpecaye , sudah ! hhaha .
fitry kate , hari nihh dorang ada 2paper .
bm paper1 dengan bm paper2 . hope dia bole jawab ! <-- betol !
tadi , hanta msg kat dia . tapi , nape xdelivered . dia waiting ! benci !
dia off fone ka ? sape bole tolong ? hhaha .
cakap kat diri sendiri :
tuh lahh kau ! semalam gado dengan dia kan . padan muka !
arhh , tensiontension , hhaha .
okey , fine ! papehal kita tunggu malam nihh , oke ! :D
kepada anda :
terimakaseh jadi my kawan :D



PENULISAN DARIPADA NAJAH MAHMOOD