i hate you lahh !

khas tok kau lahh !

dari tajok nihh , mesti korang tau aku tenga mara right .
oke , hari nihh aku nak luahkan segala nya .
hari tuhh , ade budak nihh tanye pasal blogg aku .
dengan baek hati nya , aku bitau lahh semua kecuali emel dan pswrd .
memang aku tk syak ape ape .
sebab dia pon blogger baru macam aku nihh *winkwink
after 2days , aku pegi lahh chech dia punya blogg .
mase bukak tuhh , aku perasan dia ade copy paste **** aku .
ish ! ape nih . ape masala kau sebena nye .
aku xpena copy paste apeape dari blogg kau kann .
jangan lahh tiru aku .
kau cakap kau xsuke copycat kann .
act , kau lahh copycat kau tau !
naseb baek kau kawan aku . kalau x , memang aku dlete kau lahh .
ish benci pulak aku dengan kau .
pape pon , aku harap laen kali if kau nak cakap ,
hatihati . takot tekena batang hidung sendiri . ty (: